söndag 2 februari 2014

Månadens tävling - februari 2014

Hej,
tänk att vi nu är inne i februari månad! Det märks på att ljuset sakta återvänder och jag får en känsla av att våren är på väg så sakteliga. Ja, jag vet - det kan dröja ett tag till innan våren är här helt och hållet, men vi närmar oss!

Eftersom jag älskar våren, vårtecken och tulpaner så tänkte jag att du ska få inspireras utav mitt fotografi nedan.

Du inspireras av färgerna, men kanske även av själva bilden eller som det vårtecken tulpanerna ändå står för!


Ditt bidrag, (Kort, layout, alter) laddar du upp i rätt tråd i vårt forum, innan den 28 februari kl 23.59.

Vi i DT-gänget kommer att rösta fram en vinnare som får ett presentkort på 150 kr i webshoppen samt välja en utlottningsvinnare som får ett hemligt paket

Stort lycka till!
/Helene och övriga teamet

Inga kommentarer: