torsdag 25 april 2013

Vattenpölar

Tjooohooo, nu är det vår!
Och jag bara längtar tills det blir varmt och skönt ute så man kan stoppa fötterna i vattnet och mysa. Och det är temat på mitt kort idag. ;)
 
Och samtidigt vill jag tipsa om några nya favoriter på Copicfärger....

 
Härliga vårfärger i rosa och aprikos.
Dekorerat har jag gjort med blommor från Primas Sunrise set och vanliga rosor.
 
'
 
Då jag tyckte att en av primas rosor var lite för stpr så delade jag den och använde de största kronbladen till att bilda en annan liten "blom-ö" Och så massa bling på blommorna med Stickles Stardust.

 
Å så lite färgtips....
Jag har hittat en lila som jag tycker är helt underbar som jag använt på klänningen
Jag skulle nog velat ha en till mellan 95 och 99 och funderar på att köpa en tom penna och blanda själv, men är man försiktig med 99 så går det ganska bra ändå.
Sen så är jag också väldigt förtjust i de blå färgerna
B91, B95 och B97 som jag använt på vattnet och ögonen.
 
Stövlarna: E71, E74, E77
Himlen: B00, B000
Håret: Tuggummibubblan: RV04, RV02
Håret: E37, YR23, YR21

 
Det är nästan så man ser henne vifta på tårna, eller vad säger ni? ;)
Önskar er en skön avslutning på denna härliga vårvecka!
På återseende.
 
Kram
 
 

4 kommentarer:

Stephi sa...

så himla snyggt och vilken färgläggning.
Stämpeln är superfin, finns den hos Perra?

Susanne sa...

Vilket jättefint kort du gjort!
Jag undrar också vart stämpeln kommer ifrån?

Pysselfröken sa...

Toppenläckert kort med toksnygg färgläggning!

Marita Johansson sa...

Snyggt kort med en cool stämpel som är sååå snyggt färglagd


Kraaaaaam