måndag 21 januari 2013

Veckans skiss v4

Vad kul att ni hittade inspiration till Veckans skiss. Ledsen Christel att jag missade din kommentar. Hoppas att du försöker igen. Ett antal bidrag i bloggen och denna gång föll lotten på Scrapica att visas här i bloggen. Mer om henne hittar ni i hennes blogg.
Ny skiss och denna gång med Dilorf som skapare.
Lycka till och blogga som vanligt och klipp in din länk i Inlinkz nedan. Har du ingen blogg så maila till oss så har du chans att bli uppvisad här i bloggen nästa vecka och i slutet av månaden har du samlat ihop chanser till en vinst.Och har ni problem, skicka ett mail.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh. Vad kul att ni valt att visa min LO. Tack för förtroendet. Får jobba på nästa skiss nu!

Christel sa...

Idag fungerade min uppladdning, tack för att ni ändå svarade mig förra veckan. Jag gjorde exakt likadant nu så jag vet inte vad det var för fel.