fredag 28 september 2012

Fina sommarbilder!!!

Sorry för sent inlägg men vi fick ca 6 lådor med saker från USA och en låda med Maja Design papper igår som jag fick ta hand om inför helgens träff här i Stockholm.

Men jag har gjort en LO som jag tänkte visa upp för er. Har ett underbart foto från sommaren på sonen som jag ville scrappa. Jag har använt färgskalorna vitt, rött, svart och blått! De mönstrade papprerna är från Crate - Little Boy Blue - funkar även till stora pojkar!!! Den röda misten är Mr Huey´s härligt färgglada och vi har fått massor av fler färger till butiken.
Titeln är Thickers och skrivet på en banner som jag har klippt till för hand. Hålen gjorda med en Crop-a-dile och ett svart snöre för att hänga upp det. Dekorationer i form av en tag utklippt från ett ark och lite vita blommor. Trästjärnan är från en av Primas trädekorationer och jag har vänt på den (det är ett mönster på andra sidan)
Svart signo-penna har fått göra "stygn" över alla papper. Lite Tim Holtz tejp (och vi har precis fått in massor av nyagamla tejp igen som vi säljer styckevis på mässor och träffar). Tagen är från ett tagark som finns till serien. Ni ser även mina lager under fotot- en boksida som jag har skrynkat ihop, en doilie och lite ostduk.
Helt utan länkar till butiken men prioriterar att få upp inlägget :)

Hoppas att vi syns i helgen i Stockholm, och nästa helg är vi i Karlstad.

Inga kommentarer: