tisdag 28 februari 2012

MME - miss caroline...

I veckan fick jag sådana härliga papper från Mia & Perra från MME´s Miss Caroline!
De skulle nog ses lite som en utmaning åt mig - men oj - vad kär jag blev!

Nu riktigt längtar jag efter våren!



Jag har knytit två stycken rosetter i varandra, med olika band - beige organzaband och ett jättehärligt skrynkelband (kommer snart i butiken). Dessa har jag sedan knytit ihop med en liten knapp och ett matchande snöre.

Sedan har jag dekorerat med olika Cherry Blooms och rosor i gul-beiga färger.


Här är en liten närbild på de fina papprena.

Längtar inte du också lite mer till våren nu?

Kram, Åsa

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Varför har ingen kommenterat? Kanske för att ord-verifieringen är svår!! Men kortet är underbart! Tack för en fin kurs i helgen!!!

Charlotta